Algemeene voorwarden

Algemeen
1.1 Onderstaande algemene voorwaarden zijn uitsluitend van toepassing op de totstandkoming en uitvoering van een behandeling die wordt gesloten tussen Golden Brow Solutions en de klant.
1.2 Golden Brow Solutions behoudt zich het recht om de voorwaarden te allen tijde te kunnen aanpassen.
1.3 Golden Brow Solutions behoudt zich het recht om prijzen tussentijds aan te passen. Prijswijzigingen worden minimaal 15 dagen voor ingangsdatum duidelijk aangegeven aan de klant.
1.4 Bij het niet komen opdagen dient de klant het totaalbedrag van de geboekte behandeling te betalen alvorens er een nieuwe afspraak kan worden ingepland. Een te laat koming van 15 min gaat de afspraak niet door en krijg je de aanbetaling niet terug.

1.5 Indien de klant twee keer niet voor een afspraak komt opdagen, is het niet meer mogelijk om nog een afspraak te maken bij Golden Brow Solutions.
Totstandkoming van de afspraak
2.1 De afspraak staat vast nadat de klant via de website van Golden Brow Solutions of via mail de behandeling heeft geboekt en Golden Brow Solutions in de vorm van een bevestigingsmail heeft aangegeven die behandeling uit te zullen voeren op gewenste datum en tijdstip.
2.2 De klant is zelf verantwoordelijk om een correcte telefoonnummer/mobiele nummer en e-mailadres in te vullen bij het maken van een afspraak. Als dit niet het geval is, ontvangt de klant geen bevestiging en herinneringen betreffende de afspraak.
2.3 Golden Brow Solutions kan geplande afspraken verschuiven om eventuele gaten in roosters op te vullen. Indien dit het geval is, zal Holden Brow Solutions contact opnemen met de klant.

Betaling
3.1 De klant dient voor elke behandeling online een aanbetaling te doen. Deze aanbetaling omvat 10% van de prijs van de gewenste behandeling. €50 voor phibrows. Het resterende bedrag dient direct na de behandeling in de salon afgerekend te worden.

Aanbetalingen en verzetten/annuleren van de afspraak
4.1 Het annuleren of verzetten van een afspraak dient minimaal 48 uur voorafgaand aan de behandeling te worden gedaan, tenzij er sprake is van overmacht. Overmacht omvat hetgeen de wet daarover zegt. Indien er binnen 48 uur wordt geannuleerd of verzet, raakt de klant de aanbetaling kwijt.
4.2 Golden Brow Solutions betaalt in geen enkel geval de aanbetaling terug. Indien de klant een afspraak verzet, kan deze de aanbetaling binnen 90 dagen gebruiken voor een andere behandeling. De dagen gaan in vanaf de dag nadat de klant in eerste instantie de afspraak had staan.

4.3 In het geval van een no show of dezelfde dag afmelden dient het gehele totaalbedrag voldaan te worden. Hierna kan er een nieuwe afspraak ingepland worden.

Verplichtingen van Golden Brow Solutions

5.1 Holden Brow Solutions heeft een inspanningsverplichting, wat wil zeggen dat Golden Brow Solutions elke behandelingen naar beste inzicht en vermogen en in overeenstemming met de regels hygiëne van goed vakmanschap zal uitvoeren.
5.2 Golden Brow Solutions vraagt elke klant naar informatie die relevant is voor adequate uitvoering van een behandeling.
5.3 Voor aanvang van een permanente make-up behandeling dient de klant een gezondheidsverklaring in te vullen. Ook dient de klant de voor‐ en nazorginstructies door te nemen.
5.4 Golden Brow Solutions is verplicht tot geheimhouding van alle vertrouwelijke informatie die de klant heeft gedeeld voor of tijdens de behandeling. Informatie is vertrouwelijk als de klant dit zelf vertelt of als dit voortvloeit uit de gegeven informatie. De geheimhoudingsplicht vervalt als op grond van een wettelijke bepaling of een rechterlijke uitspraak Golden Brow Solutions wordt verplicht de vertrouwelijke informatie aan derden te verstrekken.
5.5 Golden Brow Solutions zal geen handelingen verrichten die buiten haar beroepscompetenties vallen.

Verplichtingen van de klant
6.1 Golden Brow Solutions doet geen permanente make-up behandelingen als er sprake is van een zwangerschap. Indien dit het geval is, kan de klant de reeds betaalde aanbetaling gebruiken voor een andere behandeling of hier een tegoedbon voor krijgen. De klant dient dan contact op te nemen om dit te bespreken.
6.2 De klant is verplicht Golden Brow Solutions tijdig te informeren over zaken die van belang kunnen zijn voor een adequate uitvoering van de behandeling en is verplicht alle gegevens te verstrekken waarvan Golden Brow Solutions aangeeft dat deze noodzakelijk zijn voor de uitvoering.
6.3 Tot 2 weken na de permanente make-up behandeling mag de klant niet onder zon of zonnebank. Golden Brow Solutions is niet verantwoordelijk voor snellere vervaging tijdens de zomermaanden.
6.4 De klant dient tijdig op de afspraak te verschijnen bij Golden Brow Solutions. Als de klant door drukte in het verkeer wat later aankomt, dient deze dit door te geven. Indien de klant meer dan 15 minuten te laat komt, is het niet meer haalbaar om de behandeling voort te zetten. De afspraak wordt dan geannuleerd en de aanbetaling is dan verloren.
6.5 De klant dient zich gepast te gedragen in de salon. Indien de klant na meerdere waarschuwingen ongepast gedrag blijft vertonen, heeft Golden Brow Solutions het recht de klant toegang tot de salon te weigeren zonder verdere opgaaf van redenen.

Permanente make-up
7.1 Indien de klant eerder permanente make-up behandelingen heeft laten doen, is een foto vooraf noodzakelijk. Golden Brow Solutions kan dan vaststellen of een cover-up mogelijk is. De klant kan een e-mail sturen naar prorije-phibrows@hotmail.com
7.2 De touch-up prijzen voor permanente make-up gelden alleen voor bestaande klanten.
7.3 Na de eerste behandeling is de klant zelf verantwoordelijk om de touch-up behandeling tussen 6 à 8 weken te boeken. Golden Brow Solutions is niet verantwoordelijk voor behandelingen die niet tijdig gedaan kunnen worden vanwege een volgeboekte agenda.
7.4 De touch-up binnen 6 à 8 weken is enkel geldig voor klanten die maximaal 8 weken geleden een nieuwe behandeling hebben laten uitvoeren door Golden Brow Solutions. Is dit later word dit als binnen een jaar verrekend. Golden Brow Solutions annuleert de afspraak ingeval deze incorrect is ingepland.
7.5 Mocht de klant een nabehandeling wensen terwijl Golden Brow Solutions dit (medisch) niet verantwoord vindt mag Golden Brow Solutions de nabehandeling weigeren.
7.6 Indien de klant één week of minder van tevoren botox of fillers heeft laten zetten in de te behandelen zone, zal Golden Brow Solutions de permanente make-up behandeling niet uitvoeren. De klant raakt de aanbetaling dan kwijt.

7.7 Golden Brow Solutions doet iedere behandeling haar uiterste best het gewenste resultaat te leveren, echter als de huid om wat voor reden dan ook tegenstribbelt, afstoot en dergelijke is er geen sprake van tegemoetkoming.

8.1 Indien de klant een klacht heeft over een behandeling en/of product, dient te klacht zo snel mogelijk doch binnen 24 uur na de behandeling via e-mail binnen te zijn bij Golden Brow Solutions. Er kan gemaild worden naar prorije-phibrows@hotmail.com.
8.2 Golden Brow Solutions zal de klacht eerst onderzoeken en vervolgens bij eventuele tekortkomingen de behandeling kosteloos herstellen binnen korte termijn.

Aansprakelijkheid
9.1 Golden Brow Solutions is uitsluitend aansprakelijk voor zaken die een rechtstreeks gevolg zijn van tekortkomingen bij de behandelingen, en die opzettelijk tot schade geleden hebben bij de klant. In alle gevallen is de schade beperkt tot de het bedrag van de behandeling.
9.2 Golden Brow Solutions is niet aansprakelijk voor verlies, diefstal of beschadiging van persoonlijke eigendommen die door de klant zijn meegenomen naar de salon.
9.3 Golden Brow Solutions heeft het recht om aan de klant een schadevergoeding te eisen, indien de klant meubilair, apparatuur, producten of andere goederen in de salon opzettelijk beschadigt.

 

 

 Webshop voorwaarden 

1. Algemeen

1.1. Deze algemene voorwaarden zijn van toepassing op elk aanbod van Golden Brow Solutions en op iedere tussen Golden Brow Solutions en consument tot stand gekomen overeenkomst. De voorwaarden zijn voor een ieder toegankelijk en opgenomen op de internetsite van Golden Brow Solutions. Op verzoek zenden wij u een schriftelijk exemplaar.
1.2. Door het plaatsen van een bestelling geeft u te kennen dat u met de leverings- en betalingsvoorwaarden akkoord gaat. Golden Brow Solutions behoudt zich het recht voor haar leverings- en/of betalingsvoorwaarden na het verstrijken van de looptijd te wijzigen.
1.3. Tenzij schriftelijk anders is overeengekomen worden de algemene of specifieke voorwaarden of bedingen van derden niet door Golden Brow Solutions erkend.
1.4. Golden Brow Solutions garandeert dat het geleverde product beantwoordt aan de overeenkomst en voldoet aan de in het aanbod vermelde specificaties.

2. Levering

2.1. Levering vindt plaats zolang de voorraad strekt.
2.2. In het kader van de regels van de koop op afstand zal Golden Brow Solutions bestellingen tenminste binnen 30 dagen uitvoeren, tenzij een andere levertermijn is overeengekomen. Indien levering binnen 30 dagen of anders overeengekomen levertijd niet mogelijk is (doordat het bestelde niet op voorraad is of niet meer leverbaar), of er is om andere redenen vertraging, of een bestelling kan niet dan wel slechts gedeeltelijk worden uitgevoerd, dan ontvangt de consument binnen 1 maand na plaatsing van de bestelling bericht en heeft hij in dat geval het recht de bestelling zonder kosten en ingebrekestelling te annuleren.
2.3. Aan de leveringsplicht van Golden Brow Solutions zal, behoudens tegenbewijs, zijn voldaan zodra de door Golden Brow Solutions geleverde zaken een keer aan de afnemer zijn aangeboden. Bij bezorging aan huis strekt het rapport van de vervoerder, inhoudende de weigering van acceptatie, tot volledig bewijs van het aanbod tot levering.
2.4. Alle op de internetsite genoemde termijnen zijn indicatief. Aan de genoemde termijnen kunnen derhalve geen rechten worden ontleend.

2.5. De afnemer is zelf verantwoordelijk om de juiste gegevens door te geven bij een bestelling.
3. Prijzen

3.1. Prijzen worden binnen de looptijd van de aanbieding niet verhoogd, tenzij wettelijke maatregelen dit noodzakelijk maken of indien de fabrikant tussentijdse prijsverhogingen doorvoert.
3.2. Alle prijzen op de site zijn onder voorbehoud van druk- en zetfouten. Voor de gevolgen van druk- en zetfouten wordt geen aansprakelijkheid aanvaard.
3.3. Alle prijzen op de site zijn in Euro's en inclusief 21% BTW.


4. Zichttermijn / herroepingsrecht

4.1. Indien er sprake is van een consumentenkoop, overeenkomstig de Wet verkopen op Afstand (artikel 7:5 BW), heeft de afnemer het recht (een deel van) de geleverde goederen binnen een periode van 14 dagen zonder opgave van reden te retourneren. Deze termijn begint op het moment dat de bestelde zaken zijn afgeleverd. De afnemer is gehouden, alvorens over te gaan tot terugzending, daarvan binnen de termijn van 14 dagen na ontvangst schriftelijk melding te maken bij Golden Brow Solutions en de artikelen terugsturen.

Het ontbinden van de koop dient te gebeuren middels het retourformulier dat te vinden is onder het kopje Retouren. Het product dient ongebruikt en ongeopend (goed verpakt) retour gestuurd worden. In geval van ontbinding zal de ondernemer het bedrag dat de consument betaald heeft zo spoedig mogelijk, doch uiterlijk binnen 14 dagen na ontbinding, terugbetalen. De ondernemer gebruikt voor terugbetaling hetzelfde betaalmiddel dat de consument heeft gebruikt, tenzij de consument instemt met een andere methode. De terugbetaling is kosteloos voor de consument.  Indien de afnemer binnen de zichttermijn van 14 dagen na ontvangst niet heeft gemeld gebruik te maken van het wettelijk retourrecht, dan is de koop een feit.

Tijdens de bedenktijd zal de consument zorgvuldig omgaan met het product en de verpakking. Hij zal het product slechts in die mate uitpakken ivm hygiëne mogen de geopende producten niet meer retour. Indien hij van zijn herroepingsrecht gebruik maakt, zal hij het product binnen 14 dagen na herroeping aan de ondernemer retourneren, conform de door de ondernemer verstrekte redelijke en duidelijke instructies.

De consument is alleen aansprakelijk voor waardevermindering van het product die het gevolg is van een manier van omgaan met het product die verder gaat dan toegestaan in voorgaande paragraaf. Als de seal (zegel)stikkers zijn verwijderd kan het helaas niet retour!

De afnemer dient te bewijzen dat de geleverde zaken tijdig zijn teruggestuurd, bijvoorbeeld door middel van een bewijs van postbezorging. Terugzending van de zaken dient te geschieden in de originele verpakking (inclusief accessoires en bijbehorende documentatie) en in nieuwstaat verkerend. Indien de zaken bij de afnemer zijn gebruikt, bezwaard of op enige wijze beschadigd zijn geraakt dan behoudt Golden Brow Solutions zicht het recht om waardevermindering te rekenen. Met inachtneming van hetgeen is bepaald in de vorige zin, draagt Golden Brow Solutions binnen 14 dagen na goede ontvangst van de retourzending danwel 14 dagen na bewijs van retournering (hierbij dient op het verzendbewijs expliciet de inhoud van de retourzending te worden vermeld), zorg voor terugbetaling. Bij retournering zal alleen de kosten van het product/producten aan de afnemer worden terug betaald.
Het terugzenden van de geleverde zaken komt geheel voor rekening en risico van de afnemer.

4.2. Het herroepingsrecht geldt niet voor:
- dienstenovereenkomsten, na volledige uitvoering van de dienst, en uitsluitend wanneer de uitvoering is begonnen met uitdrukkelijke voorafgaande instemming van de consument en de consument heeft verklaard dat hij zijn herroepingsrecht verliest zodra de ondernemer de overeenkomst volledig heeft uitgevoerd;
- goederen of diensten waarvan de prijs gebonden is aan schommelingen op de financiële markt, waarop de leverancier geen invloed heeft en die zich binnen de herroepingstermijn kunnen voordoen
- goederen die volgens specificaties van de consument zijn vervaardigd, bijvoorbeeld maatwerk, of die een duidelijk persoonlijk karakter hebben
- producten waarvan de houdbaarheid binnen de bedenktijd van 14 dagen van is verstreken (bederf).
- verzegelde producten die om gezondheids- of hygiënische redenen niet geschikt zijn om te worden teruggezonden en waarvan de verzegeling na levering is verbroken
- Cosmetica producten welke geopend zijn.
- voor goederen of diensten die door hun aard niet kunnen worden teruggezonden, bijvoorbeeld i.v.m. hygiëne of die snel kunnen bederven of verouderen


5. Gegevensbeheer

5.1. Indien u een bestelling plaatst bij Golden Brow Solutions, dan worden uw gegevens opgenomen in het klantenbestand van Golden Brow Solutions. Golden Brow Solutions houdt zich aan de Wet Persoonsregistraties en zal uw gegevens niet verstrekken aan derden.
5.2. Golden Brow Solutions respecteert de privacy van de gebruikers van de internetsite en draagt zorg voor een vertrouwelijke behandeling van uw persoonlijke gegevens.
5.3. Golden Brow Solutions maakt in sommige gevallen gebruik van een mailinglijst. Elke mailing bevat instructies om uzelf van deze lijst te verwijderen.


6. Garantie en conformiteit

6.1. De ondernemer staat er voor in dat de producten en/of diensten voldoen aan de overeenkomst, de in het aanbod vermelde specificaties, aan de redelijke eisen van deugdelijkheid en/of bruikbaarheid en de op de datum van de totstandkoming van de overeenkomst bestaande wettelijke bepalingen en/of overheidsvoorschriften.
6.2. Een door de ondernemer, fabrikant of importeur als garantie aangeboden regeling doet niets af aan de rechten en vorderingen die de consument ter zake van een tekortkoming in de nakoming van de verplichtingen van de ondernemer jegens de ondernemer kan doen gelden op grond van de wet en/of de overeenkomst op afstand.
6.3. Indien blijkt dat de afgeleverde zaak verkeerd, ondeugdelijk of incompleet is, dan dient de afnemer (alvorens over te gaan tot terugzending aan Golden Brow Solutions) deze gebreken binnen 2 weken na ontdekking van het gebrek schriftelijk te melden aan Golden Brow Solutions. Terugzending van de zaken dient te geschieden in de originele verpakking (inclusief accessoires en bijbehorende documentatie). Ingebruikneming na constatering van gebreke, beschadiging ontstaan na constatering van gebreke, bezwaring en/of doorverkoop na constatering van gebreke, doet dit recht tot reclameren en terugzending geheel vervallen.
6.4. Indien klachten van de afnemer door Golden Brow Solutions gegrond worden bevonden, zal Golden Brow Solutions  de geleverde zaken naar keuze van de consument kosteloos herstellen of vervangen. Eventuele aansprakelijkheid van Golden Brow Solutions bij schade is beperkt tot ten hoogste het factuurbedrag der betreffende zaken, dan wel (naar keuze van Golden Brow Solutions) tot het maximale in het desbetreffende geval door de aansprakelijkheidsverzekering van Golden Brow Solutions gedekte bedrag. Iedere aansprakelijkheid van Golden Brow Solutions voor enige andere vorm van schade is uitgesloten, waaronder mede begrepen aanvullende schadevergoeding in welke vorm dan ook, vergoeding van indirecte schade of gevolgschade of schade wegens gederfde winst.
6.5. Golden Brow Solutions is niet aansprakelijk voor schade veroorzaakt door opzet of daarmee gelijk te stellen bewuste roekeloosheid van niet-leidinggevend personeel.
6.6. Deze garantie geldt niet indien: A) en zolang de afnemer jegens Golden Brow Solutions in gebreke is; B) de afnemer de geleverde zaken zelf heeft gepareerd en/of bewerkt of door derden heeft laten repareren/of bewerken. C) de geleverde zaken aan abnormale omstandigheden zijn blootgesteld of anderszins onzorgvuldig worden behandeld of in strijd met de aanwijzingen van Golden Brow Solutions en/of gebruiksaanwijzing op de verpakking zijn behandeld;


7. Aanbiedingen

7.1. Aanbiedingen zijn vrijblijvend, tenzij anders in de aanbieding is vermeld.
7.2. Mondelinge toezeggingen verbinden Golden Brow Solutions slechts nadat deze uitdrukkelijk en schriftelijk zijn bevestigd.
7.3. Aanbiedingen van Golden Brow Solutions gelden niet automatisch ook voor nabestellingen.
7.4. Golden Brow Solutions kan niet aan haar aanbieding worden gehouden indien de afnemer had behoren te begrijpen dat de aanbieding, dan wel een onderdeel daarvan, een kennelijke vergissing of verschrijving bevatte.
7.5. Aanvullingen, wijzigingen en/of nadere afspraken zijn slechts van kracht, indien schriftelijk overeengekomen.
7.6. Door akkoord te gaan met de algemene voorwaarden, gaat de afnemer automatisch akkoord met de actie voorwaarden die verbonden zijn aan de Black Friday Actie. 

8. Overeenkomst

8.1. Een overeenkomst tussen Golden Brow Solutions en een klant komt tot stand nadat een bestelling opdracht door Golden Brow Solutions op haalbaarheid is beoordeeld.
8.2. Golden Brow Solutions behoudt zich het recht voor om zonder opgave van redenen bestellingen of opdrachten niet te accepteren.


9. Afbeeldingen en specificaties

9.1. Alle afbeeldingen; foto’s, tekeningen etc.; o.a. gegevens betreffende gewichten, afmetingen, kleuren, afbeeldingen van etiketten, etc. op de internetsite van Boozyshop gelden slechts bij benadering, zijn indicatief en kunnen geen aanleiding zijn tot schadevergoeding of ontbinding van de overeenkomst.


10. Overmacht

10.1. Golden Brow Solutions is niet aansprakelijk, indien en voor zover haar verbintenissen niet kunnen worden nagekomen ten gevolge van overmacht.
10.2. Onder overmacht wordt verstaan elke vreemde oorzaak, alsmede elke omstandigheid, welke in redelijkheid niet voor haar risico behoort te komen. Vertraging bij of wanprestatie door onze toeleveranciers, storingen in het Internet, storingen in de elektriciteit, storingen in e-mail verkeer en storingen of wijzigingen in door derden geleverde technologie, vervoersmoeilijkheden, werkstakingen, overheidsmaatregelen, vertragingen in de aanvoer, nalatigheden van leveranciers en/of fabrikanten van Golden Brow Solutions alsmede van hulppersonen, ziekte van personeel, gebreken in hulp- of transportmiddelen gelden uitdrukkelijk als overmacht.
10.3. Golden Brow Solutions behoudt zich in het geval van overmacht het recht voor haar verplichtingen op te schorten en is tevens gerechtigd de overeenkomst geheel of gedeeltelijk te ontbinden, dan wel te vorderen dat de inhoud van de overeenkomst zodanig wordt gewijzigd dat uitvoering mogelijk blijft. In geen geval is Golden Brow Solutions gehouden enige boete of schadevergoeding te betalen.
10.4. Indien Golden Brow Solutions bij het intreden van de overmacht al gedeeltelijk aan haar verplichtingen heeft voldaan, of slechts gedeeltelijk aan haar verplichtingen kan voldoen is zij gerechtigd het reeds geleverde c.q. het leverbare deel afzonderlijk te factureren en is de afnemer gehouden deze factuur te voldoen als betrof het een afzonderlijk contract. Dit geldt echter niet als het reeds geleverde c.q. leverbare deel geen zelfstandige waarde heeft.


11. Aansprakelijkheid

11.1. Golden Brow Solutions is niet aansprakelijk voor schade ontstaan aan voertuigen of andere objecten ontstaan door verkeerd aanwenden van de producten. Lees voor het gebruik de aanwijzingen op de verpakking en/of raadpleeg onze website.

11.2. Golden Brow Solutions is niet aansprakelijk voor het verlies van pakketten of het verkeerd bezorgen van bestellingen, wanneer de afnemer een verkeerd adres doorgeeft bij een bestelling. 

12. Klachtenregeling

1.De ondernemer beschikt over een voldoende bekend gemaakte klachtenprocedure en behandelt de klacht overeenkomstig deze klachtenprocedure.
2.Klachten over de uitvoering van de overeenkomst moeten binnen 7 dagen volledig en duidelijk omschreven worden ingediend bij de ondernemer, nadat de consument de gebreken heeft geconstateerd.
3.Bij de ondernemer ingediende klachten worden binnen een termijn van 14 dagen gerekend vanaf de datum van ontvangst beantwoord. Als een klacht een voorzienbaar langere verwerkingstijd vraagt, wordt door de ondernemer binnen de termijn van 14 dagen geantwoord met een bericht van ontvangst en een indicatie wanneer de consument een meer uitvoerig antwoord kan verwachten.
4.Een klacht schort de verplichtingen van de ondernemer niet op, tenzij de ondernemer schriftelijk anders aangeeft.
5.Indien een klacht gegrond wordt bevonden door de ondernemer, zal de ondernemer naar haar keuze of de geleverde producten kosteloos vervangen of repareren.


13. Toepasselijk recht/bevoegde rechter

13.1. Op alle overeenkomsten is het Nederlands recht van toepassing.
13.2. Van geschillen, voortvloeiende uit een overeenkomst tussen Golden Brow Solutions en koper, welke niet in onderling overleg kunnen worden opgelost, neemt de bevoegde rechter binnen het arrondissement Zwolle kennis, tenzij Golden Brow Solutions er de voorkeur aan geeft het verschil aan de bevoegde rechter van de woonplaats van de koper te onderwerpen, en met uitzondering van die geschillen die behoren tot de competentie van de kantonrechter.